ISSN: 0185-2647
Amy Lee, Robert Poch, Marta Shaw &amp; Rhiannon Williams. <i>Engaging diversity in undergraduate classrooms. A pedagogy for developing intercultural competence.</i> San Francisco, CA: Wiley, 2012. 152 págs. (<i>ASHE Higher Education Report</i>, vol. 38, núm. 2)
PDF
HTML

Cómo citar

Amy Lee, Robert Poch, Marta Shaw & Rhiannon Williams. Engaging diversity in undergraduate classrooms. A pedagogy for developing intercultural competence. San Francisco, CA: Wiley, 2012. 152 págs. (ASHE Higher Education Report, vol. 38, núm. 2). (2016). Estudios De Lingüística Aplicada, 62, 279-287. https://doi.org/10.22201/enallt.01852647p.2015.62.427
PDF
HTML
Licencia Creative Commons
Estudios de Lingüística Aplicada está distribuido bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional.GuardarGuardarGuardarGuardarGuardarGuardarGuardarGuardarGuardarGuardarGuardarGuardarGuardarGuardarGuardar