ISSN: 0185-2647
Year 19, No. 34 (December 2001)
About
Focus and Scope
Types of Submissions
Structure
Archives
Policies
Peer-review process
Review Guidelines
Ethical Principles
Open Access
Privacy Statement
Submissions
Online Submissions
Preparing your Submission
Privacy Statement
Acquiring ELA
Indexing
Contact us
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Spanish
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Spanish
Published October 5, 2016
Year 19, No. 34 (December 2001)
Presentación
Natalia Ignatieva Solianik
7-9
PDF (Spanish)
Articles
Competing forces in language maintenance and language shift: Markets, hierarchies and networks in Singapore
Li Wei
13-28
PDF
Different strokes: Variations on a theme
Maya Khemlani David, Pratheepa Mohandhas
29-36
PDF
La inmersión en dos idiomas y los fondos de conocimiento lingüístico
Patrick H. Smith
37-50
PDF (Spanish)
Exploración de las creencias maternas en torno al proceso de adquisición del lenguaje
Cecilia Rojas Nieto, Rosa Ma. Ortiz, Elva Alvarez, Teresita Cabanillas, Emma Cano
51-79
PDF (Spanish)
Las preposiciones
a, en, de
y los estudiantes japoneses al estudiar español: Gramática contrastiva
Tokiyo Tanaka Nishiwaki, Erika Ehnis Duhne
80-114
PDF (Spanish)
Planeación y seguimiento de un proyecto de investigación sobre el impacto de los estudios sobre interacción en el salón de clase
Leonardo Herrera González
115-128
PDF (Spanish)
Terminología y representación de los conocimientos: Análisis y generación automáticos de los términos derivativos y compuestos de la terminología española de la informática
Albert Álvarez González
129-144
PDF (Spanish)
Reports
Conclusiones de dos simposios sobre la certificación de conocimientos de lenguas indígenas
Harold Orsmby
147-156
PDF (Spanish)
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here